wtorek, 7 lutego 2017

Fotografia reklamowa.

Reklama pełni różne funkcje:


• edukacyjną - dzięki niej można poznać fragmenty istniejącej rzeczywistości;

• informacyjną - ma za zadanie przekazać istotne informacje o produkcie;

• perswazyjną - ma przekonać, nakłonić do zakupu danego produktu, wzbudzić potrzebę

posiadania;

• manipulacyjną - stara się wywrzeć wpływ na klienta.

Aby zrobić udane zdjęcie reklamowe:

1. Zaplanuj dokładnie, co ma być tematem zdjęcia i jaki ma wywołać efekt (pozwoli to skupić się

na obiekcie i unikniesz przypadkowości).

2. Warto zrobić dużą ilość zdjęć podczas sesji, zmieniając na bieżąco ekspozycję i kompozycję.

3. Często okazuje się, że obiekt trochę inaczej doświetlony czy wykadrowany robi o wiele

korzystniejsze wrażenie.

4. Pamiętaj o dobrym oświetleniu - im więcej światła, tym więcej detali będzie widocznych.

5. Jeżeli fotografujesz statyczną sytuację, umieść aparat na statywie - umożliwi to dokładniejsze

kontrolowanie zmiany parametrów robionego zdjęcia.

6. Zrobione zdjęcia powinno się zapisywać w bezstratnych formatach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz